Hyggelørdag derhjemme, med MASSER af mad!

on søndag den 14. juni 2009


Lørdagen bød ikke på ret meget andet end mad for mit vedkommende ;-) Vi havde aftalt at vi bare skulle have en dejlig hyggeweekend, hvor vi bare var os tre derhjemme, lave det vi bedst kan lide at spise og ellers bare slappe af og lege med Daniel.

Søndag kommer jeg til i næste indlæg, men lørdag blev virkelig ren afslapning, hvor jeg først fik en skål guldkorn med müesli til morgenmad, så en ordentlig omgang vandmelon midt på dagen, så en LÆKKER kartoffelmad med mayonnaise, ristede løg, salt og peber (glemte at tage purløg i haven!) og til sidst en stor skål risengrød :-)

Det vil sige, ikke helt til sidst, for der blev også lige plads til en lille kage sidst på aftenen. Nammenam... Spiselørdag - dem skal jeg til at have nogle flere af!
Nu hvor jeg fik hele tre af mine livretter på samme dag, så skulle jeg måske kåre en "vinder", og det bliver - uden tvivl - kartoffelmaden! Det var simpelthen dagens højdepunkt. Risengrød er godt, vandmelon er fantastisk, men sådan en kartoffelmad - muuuuuuuuums!!!


Daniel kunne godt lide risengrøden, og ikke mindst kanelsukkeret (surprise, surprise)

2 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Ooorr... hvor i guffer i jer, derhjemme ;)Lyder dejligt!

Petesey sagde ...

Ja, det er ikke så ringe endda ;-)