Jeg er så fucking trendy

on onsdag den 3. juni 2009


Bevis findes ovenfor. Bemærk modellerne hos verdens pt. måske mest hypede og dyreste designer, Martin Margiela. Kan i se det? De har langt hår og/eller skæg hele banden (eller i hvert fald de af dem jeg har valgt at medtage her, for at understrege min pointe, og gøre mit postulat en anelse sandere).

Bortset fra at jeg rent fysisk er fucking trendy, så er det interessant at se hvad den gode Margiela har fundet på til efteråret. Det lader (satme) til at de smalle jeans får endnu en sæson, forstå det hvem som kan, imens sammensætninger i øvrigt ikke behøver at være noget med matchende farver, snit eller noget som helst andet. Devisen synes, ifølge Margiela, at være anything goes. Røde bukser? Uhadada... så kan jeg endelig investere i det jeg ønsker mig allermest OG være med på moden.

Så faktisk et par røde bukser fra Philosophy Blues Original i Illum for et par måneder siden, men dengang havde jeg ikke modet (eller også havde jeg bare ikke pengene) til at købe og ikke mindst bære dem.

Jeg er absolut vild med DET her kostume. For satan da, det er så tilpas østtysk at enhver burde bære det. Hver dag! Jeg bliver nødt til at investere i en ny frakke - og håret? Det får lov at gro lidt endnu :-)

0 kommentarer: