Strandtur og terroristjagt

on søndag den 7. juni 2009

I dag har det været en rigtig hyggeaften. Jeg mødtes med Morten ved 18-tiden, efter at have spist kinesisk med Tina og Daniel derhjemme. Vi kørte en tur i Blockbuster for at se om de havde nogle gode brugte spil til min PS3. Egentlig ville jeg have haft FIFA 2009, selvom jeg normalt spiller det på Xbox'en, men på PS3 er det en noget bedre ladder-struktur online. Det havde de så ikke - hverken brugt eller nyt!

Så måtte jeg jo se om jeg kunne finde noget andet, og det kunne jeg. En brugt version af Rainbow Six Vegas 2 for 129 kroner. Det var dælme billigt, og man kan spille co-op i splitscreen (altså to spillere på samme skærm), hvilket gør det noget sjovere at spille med en kammerat.

Inden vi kørte hjem for at spille kørte vi lige et smut til Karrebæksminde for at gå en tur og spise en pandekage med nutella. Nam nam. Vi nåede også lige at runde kolonihaven på vejen hjem, hvor jeg kunne konstatere at både tomater, kartofler, georginer og peberfrugter gror på livet løs, OG at min far allerede havde været ude for at vande.

Det blev til et par timer foran skærmen i selskab med Tom Clancy's anti-terrorkorps, og jeg nåede sågar at avancere til Private First Class inden vi sluttede, hehe. Jeg er en mean mean killing machine. Spillet kan i øvrigt varmt anbefales, særligt til den pris jeg fik det til. Der er spil til adskillige timer i singleplayer også, lader det til. Det må den kommende uge vise om jeg har ret i, hvis jeg får tid til at spille så meget mere ind imellem alle de andre pligter der kalder på en arbejdsløs umuligmand.
Imens jeg var i Karrebæk lod Tina forresten Daniels lokker falde i stride strømme derhjemme. Han var gået i seng da jeg kom hjem, så jeg ved endnu ikke hvordan den lille trold ser ud med sin nye frisure, men ifølge Tina er han dog stadig "langhåret". Jeg glæder mig til i morgen tidlig, så jeg kan få syn for sagen. Hans første mere omfattende klipning nogensinde, og vi har selvfølgelig gemt en lille tot :-)

0 kommentarer: