Ikariam - fantastisk tidsfordriv!

on lørdag den 22. august 2009

Til alle der har et kontorjob, eller bare et arbejde hvor de skal holde sig vågne om natten, kan jeg varmt anbefale browserspillet Ikariam. Det bliver man seriøst bidt af!

Både konen og jeg spiller lystigt, og det samme gør flere af vores venner. Vi er med i alliancer, planlægger nøje angreb, handler med hinanden og med andre, udbygger vore byer, træner vore tropper og så videre. S**** skægt :-)

Ovenfor et screenshot fra et slag der er i gang for mit vedkommende netop nu. Det bliver kamp til stregen, for trods at jeg er i overtal hvad angår antallet af soldater, så er defensiven stærk hos modstanderen og hans nu 9 tilbageværende Phalanxer.

Skulle nogle have lyst til at lege med spiller vi på Delta-serveren, og min hovedby ligger på koordinaterne 44:62. Vi er med i alliancen TDV.
Adressen er i øvrigt www.ikariam.dk.

0 kommentarer: