Dér skal vi hen

on lørdag den 22. august 2009

Jeg har lige set et program på DR2 om Torben Thim's rosenhave i Løve ved Skanderborg. Hold da helt op - hvis man er glad for roser (og det er jeg!) så er det da stedet at besøge!

Når jeg en dag skal derover skal jeg have min far med, for han er den største haveentusiast jeg kender. Det ville være et sandt paradis for ham.

Der er langt over 1000 roser i den flotte besøgshave, eller "rosarium" som det kaldes, og den ene er smukkere og mere fantastisk end den anden.

Torben Thim's rosenhave, rosariet og hans planteskole kan besøges på adressen www.roses.dk. Det er desværre småt med billederne på hans hjemmeside, men det kan så til gengæld være man kan være heldig at finde udsendelsen om stedet på DR's hjemmeside eller som podcast.

0 kommentarer: