Er min søgen mon snart slut?

on onsdag den 17. juni 2009

Medgivet - det er ikke SÅ ringe at være ledig her i sommervarmen, men for den personlige udviklings skyld håber jeg selvfølgelig hver dag på at finde det rigtige job!

Og så, lige med et, begynder virksomhederne at henvende sig. På fredag har jeg hele to samtaler, som jeg glæder mig utroligt meget til. Jeg kan ikke skrive så meget om hvad det drejer sig om, men det er i hvert fald i en helt anden og meget mere udadvendt branche end den bank-sektor jeg kommer fra. Og så ligger begge arbejdspladser i en radius af 300 meter fra min bopæl!

Det ville jo være fuldstændig fantastisk hvis jeg kunne få et job i Næstved, og så oven i købet ét jeg holder af. Det må være min drøm lige nu. Ville bestemt ikke være ked af at spare 3-4 timers transport til og fra hovedstaden dagligt. De kan sagtens bruges bedre ;-)

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Held og lykke Peter, jeg håber for dig at din drøm må gå i opfyldelse...

MetteSofie sagde ...

Held og lykke med ansøgningerne brormand! :) Knus søster

Petesey sagde ...

Mange tak skal i have :-) det håber jeg også!