I arbejde igen :-)

on fredag den 17. juli 2009

Nu har jeg i godt to måneder holdt sommerferie. Det vil sige, SÅ meget sommerferie er det heller ikke blevet til, for jeg har da fået lavet en del hjemmesider m.m. for en masse gode aminoer (www.amino.dk), men der har været meget tid til afslapning og Tour de France, gode venner osv. Nu er det imidlertid lidt mere sparsomt med tiden fremover, for jeg har FÅET ARBEJDE! Og så endda et fast et af slagsen, wuhuu.

Søndag aften har jeg første vagt hos en handicappet mand, der søgte en hjælper. Jeg kender en der arbejder hos ham i forvejen, så jeg blev anbefalet den vej igennem. Hvad angår løn, arbejdstider og geografisk placering af arbejdspladsen er det noget nær et drømmejob, så begejstringen vil ingen ende tage herhjemme :-)

Så nu kan jeg ikke længere kalde mig arbejdsløs, og det er slet ikk' så ringe endda :-)

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Tillykke Peter, det var godt at høre, og held og lykke med det nye job....Husk nu, du kan jo også blive politiker ;-)

Petesey sagde ...

Haha, ja det er rigtigt Irene. Det ene udelukker jo heldigvis heller ikke det andet ;-)

Prikker i luften sagde ...

Dejligt at det går så godt med dit nye job Peter og du er glad for det:-)