Mit nyeste legetøj

on torsdag den 6. august 2009

Så er jeg på nattevagt igen, men jeg er ikke alene, for med mig har jeg mit nyeste stykke legetøj; Apple iPhone 3GS!


Jeg har afskyet iPhone og al dens væsen siden den kom frem, og hånligt påpeget overfor bekendte der havde købt den at de var helt og holdent i reklamens vold, og havde kønt katten i sækken. Undskyld. Jeg vidste ikke bedre!

iPhone er et genialt værktøj - det er en telefon, en GPS, en iPod, en bærbar computer og et kamera i en og samme pakke. For slet ikke at nævne radio, tv, video afspiller, harddisk, vejrudsigt, noteblok, diktafon og 117 andre ting den også hjælper med! Det var egentlig meningen at jeg ville have købt mig en netbook, altså en mini bærbar, til de lange nætter på jobbet, men de penge kan jeg godt spare mig nu :)

Denne her gadget kan alt hvad jeg skal bruge og mere til. Jeg kan surfe på nettet på den store skærm og zoome ind hvis noget bliver for småt. Det er en almindelig browser det er i telefonen så sæt ser "rigtigt" ud. Selv min blog kan jeg opdatere direkte, og den hjælper mig endda med at stave! Det her indlæg er skrevet med min nye telefon.

Imens jeg sidder her og skriver er den ved at downloade seneste udgave af Troldspejlet og Bonderøven som jeg skal se om lidt. Kvaliteten er god, også lyden som leveres i stereo fra det medfølgende headset. Der er 16 gigabyte plads på telefonen så den kan sagtens fyldes med film til en hel nat. Der er også plads til ca 16.000 billeder fra det medfølgende kamera, som tager hæderligere billeder i 3 megapixels. At bladre rundt i dem på den 3,5 tommer store skærm er SÅ fedt ;)

Nå, nu vil jeg se Bonderøven inden jeg bliver alt for træt i øjnene af at skrive. Hvis jeg er for træt til at finde hjem når jeg har fri kan iPhone heldigvis vise vej :) Godnat

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Okay...lyder spændende...Men hvad koster sådan en fætter så?

Tina kristine sagde ...

Ihhhh hva skatmand... Det var vel godt du fik den.... Den er jo helt uundværlig... hi hi Okay okay ja jeg er misundelig... Den er virkelig fed.